Συμβουλές επιτυχίας εδραίωση του brand της επιχείρησης:
- Πείτε την ιστορία σας με φωτογραφίες: επενδύστε σε συμβολισμούς, εικόνες και βίντεο που εμπνέουν
- Κρατήστε ανοιχτή την επικοινωνία με τους ταξιδιώτες: συλλέξτε, και μοιραστείτε πληροφορίες και απαντήστε σε ερωτήσεις και κριτικές πελατών
- Η φάση της αγοράς: οι ενέργειες μάρκετινγκ εδώ προσεγγίζουν ένα μικρότερο, πιο εξειδικευμένο κοινό με αυξημένη την πρόθεση για κράτηση. Αυτή η φάση είναι κατάλληλη για να γίνουν γνωστές στον ταξιδιώτη οι τοποθεσίες και οι εγκαταστάσεις που διαθέτουν οι επιχειρήσεις.
- Τραβήξτε την προσοχή των ταξιδιωτών με διαφημίσεις.
- Επιβεβαιώστε ότι οι παροχές σας είναι ενημερωμένες, μιας και οι ταξιδιώτες πολύ συχνά φιλτράρουν τις αναζητήσεις τους με βάση τις παροχές που επιθυμούν ή τους είναι απαραίτητες. Επομένως, είναι σημαντικό να περιλαμβάνετε όλα όσα προσφέρετε για να αποφύγετε τον αποκλεισμό πιθανών επισκεπτών
- Η φάση της απόφασης: εδώ οι ενέργειες μάρκετινγκ φτάνουν ένα πολύ μικρότερο κοινό, αλλά όσοι σας δουν έχουν την υψηλότερη και ισχυρότερη πρόθεση για κράτηση. Άρα αυτή η φάση είναι η πιο κατάλληλη για την επιρροή στην τελική απόφαση αγοράς των ταξιδιωτών.
- Βοηθήστε τους ταξιδιώτες να έρθουν σε επαφή με σας προσθέτοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, γνωστοποιώντας ειδικές προσφορές κλπ
- Αναβαθμίστε την ιστοσελίδα κράτησης: οι ταξιδιώτες επισκέπτονται μια ιστοσελίδα για πέντε κύριους λόγους, δύο από τους οποίους είναι η αξιόπιστη πληροφόρηση για τα ξενοδοχεία και για κάποια πρόταση καλής τιμής
source: tour-market.gr